Halloween kvällen.

Halloween.

Årets halloween har varit lite utöver det vanliga. Inte något alls faktiskt om jag ska vara ärlig.
I vanliga fall brukar vi hänga upp spindelnät, tända ljus och köra en och annan andlig "lek" för att fira här hemma men i år har vi alltså valt att inte göra något alls. Ganska skönt faktiskt.
Käkade två stora måltider där maten fick gå i temat asien och sedan har det små ätits massa godis, chips och popcorn hela dagen.
Inte har vi haft några "bus eller godis"-besökare i år heller. Konstigt nog. Kanske håller traditionen på att dö ut en aning och det är tråkigt för jag gillar halloween. Eller gillade när jag var yngre.

Stack hem till Emma vid tio-tiden och jisses vad dimman låg tjock utomhus. I brist på halloween stämning på hemmaplan så måste jag säga att den freakiga dimman kompenserade ut det ganska väl.
Kom iallafall fram och vi satte oss och kollade skräckfilm. Blev The Eye denna gång och den var lite halv-ruggig. Har ju sett bättre iallafall.
När jag gick hem var det lika tjockt och sjukt tyst utomhus så jag fick panik och sprang hem. Haha, ingen idé att låtsas som något annat för det var faktiskt så det var och skrattade lite åt mig själv för en stund sedan när jag tänkte på hur skrämd jag blev av ingenting. Jaja.

Nu ska jag sova. Äntligen.
Hoppas er kväll var lyckad! Fest, icke-fest, familje mys och så vidare.

Kommentarer
Postat av: hanna

håhå, familjemys är då något utav det bästa!

2010-11-01 @ 14:43:18
Postat av: David

Hahahah! De e okei Daniel att springa när man e rädd :)

De brukar jag också göra ibland, mitt på natten när alla hus har släckta fönster osv :) Hahah

Jaah.... ehm...

ja...

2010-11-02 @ 01:02:06
URL: http://laesbjorn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0