Intensivt - jotack!

Intensive for real.

Min hosta blir värre för each day som passerar men inte tusan tänker jag låta den hindra mig från att kämpa.
Det finns bara en sak som kan sätta käppar i hjulet just nu och det är att min kropp är fruktansvärt trött och att den börjat krångla lite. Jobbigt och tråk tråk.

Denna dagen var faktiskt mer painful än vad jag trodde den skulle bli. Eller första lektionerna som var sång och dansomusikalhistoria var helt okej. Men sen när det blev jazzteknik så kände jag direkt att kroppen inte var på topp. Hela lektionen kändes som en kamp om överlevnad eftersom jag var svimfärdig men man vill ju inte vara den som klagar och är vek så jag kämpade på.
Akrobatiken som var min sista lektion var rätt kul då vi skulle träna på flickis men fick sätta mig efter halva pga min yrsel..

ANNARS var det till att chitt chatta lite i uppehållsrummet med fina människor och sedan gå och ta historiens kortaste fika med Ina och Christoffer på Coffe Point. Behövdes.

Dags att sova.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0