Vill vill vill

Saknad av dans
Sitter och funderar som jag gör med jämna mellanrum. Är fruktansvärt danssugen och har kollat massa klipp på bra och mindre bra koreografier världen över. VILL VILL VILL ha en dansstudio nu och gå in och bara dansa av mig lite. Behöver verkligen det just nu.

Det har hänt väldigt mycket på senaste och det var väldigt mycket fokus kring koreografitävlingen och Spelman på taket. Perioden innan lovet har varit sjukt pain och jag hann aldrig ta tid till att bara få dansa av mig.
Faktum är att jag faktiskt inte tyckte det var kul att dansa på lektionerna för att allt kändes så sjukt pressat och även fast jag känt det med jämna mellanrum under de senaste två åren så blir det en ny jobbig känsla varje gång. Positivt är iallafall att när jag väl tar mig igenom svackorna så känns det alltid mer och mer självklart att detta är vad jag ska syssla med.
Har haft mina tvivel väldigt länge men någon gång i somras tror jag att jag steg över tröskeln och bestämde mig för att köra allt jag kan. Nu är det jobbigt men försöker tänka på min och Sarahs Gambiaresa för att peppa igen och så tänker jag också på hur mycket jag kommer att sakna Ldmg. Måste vara en av världens bästa skolor faktiskt även om den tenderar att köra slut på eleverna.

Kan inte sluta tänka på hur gärna jag hade haft en dansstudio just nu. Det sliter på själen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Om jag hade kunnat så hade jag skickat en danssal till dig på posten!

2010-11-07 @ 19:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0