Dagen innan tävlingen

Dagen innan.

Idag har det varit rep inne på stadsteatern. Pretty cool huh!?
Herredjävlar vad jag är nervös nu inför imorgon men det känns bra. Responsen efter att ha kört igenom det var fantastisk och det gick super för de andra också. Hoppas verkligen att någon i min klass får ta hem titeln i år.
Det är vår tur nu!

"The Path" heter mitt bidrag och jag går ut som startnummer #3 imorgon. SPÄNNANDE!
Nu när jag sett de flesta bidrag har jag en liten lista på topp 5 av 12 bidrag.

Jag tror att Sarah, John, David och Christoffer kommer göra stort intryck på juryn. Kennys bidrag är också ett galet bra nummer. Bästa streetnumret jag sett hittills i tävlingen.
Hoppas själv på en god placering men man får aldrig veta mer än vinnaren och vilka som blev runner-ups så det blir spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0