Denna dagen. Och gårdagen.

Insane.

Storstädaren är tillbaks för att leverera lite nya lunda-nyheter. Gav mig titeln efter att jag idag faktiskt tagit tre timmar åt att plocka upp kläder, skräp och dammsuga samt diska, torka av dammiga ytor osv. Bra gjort huh?
MYCKET bra gjort ska ni säga. Helst i kör.

Fick besök av både Kajsa och en viss Olivia R igår. Mycket trevligt. Hann ta en fika på Espresso House precis som alla andra tänkte att de skulle göra (ehm...) och sedan stack de till Köpenhamn. Jag själv åkte till lägenheten och vältrade mig i misär och chips-fetma.
Dagen har varit nyttigare och friskare. Ida kom och fick se min stökiga lägenhet. Började därmed städa rejält medan hon hjälpte mig med matten som det är prov på kommande vecka, och efter allt slit stack vi till Fellini och käkade. Carbonara, yes! Somliga skulle påstå att det är slöseri att äta en carbonara på restaurang men jag säger som så att sålänge jag inte känner någon som kan laga maten lika bra så är det alltid värt pengarna. IT IS!
Jag och I (inte I som i engelska [;aj] utan som i första bokstaven i namnet Ida), åkte en svängom bort till Julia, John och kyrkobarnen. Några kollade Titanic, andra kollade in fula och dyra mössor på nätet medan en och annan stod och lagade mat. Hmm.

Nu är jag extremt trött.
P.S I love you var bra. Faktiskt riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: nathalie

hej , har frågestund i bloggen , skulle bli glad om du kika in och ställde en fråga :)

2010-10-10 @ 09:55:23
URL: http://riktigtgrym.blogg.se/
Postat av: susu

fin blogg!:d

2010-10-10 @ 11:05:44
URL: http://susuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0