Febrig start på lovet.

Svag inledning.


Bild från sommaren. Blörk.

Tyvärr har mitt lov inletts ganska klent. Imorse vaknade jag och hade fått feber. Det är inte okej. Fixade mig och allt men insåg snabbt att jag inte skulle fixa en hel dag med bara estetiska ämnen, så det blev ligga kvar hemma istället.
Eftermiddagen var bättre, hämtades av fash vid fyra och stack till Nova för att inhandla nya skor. Grymt!
Nu har jag anlänt till Kivik och skönt är ju det.

Händer inte så mycket än sålänge men behöver den här veckan för att vila och ladda om så att jag kan köra på till hundra efter lovet. Födelsedagen kommer bli rolig också! HÄRLIGT!

Nu ska jag titta lite på tv. Skönt att ha en box till tv'n igen så man kan se allt möjligt skräp och inte de vanliga gratis kanalerna. Yeaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0