Koreografin nästintill klar.

Färdigkoreograferad.

Jag gjorde nyss klart den sista stora biten koreografi. Har en duett att göra klart nu på ca 40 sekunder men det fixar jag.
Kan inte fatta att jag äntligen blivit färdig. Resultatet blev faktiskt över förväntan. Har varit rädd att inte kunna koreografera den sista biten så att den håller måttet men detta blir nog bra. Det som behövs nu är att dansarna är redo, taggar till och sätter allt. Men det vet jag att de kommer göra. Mycket duktiga och fina människor det där som är hardworkers vilket gör hela den här processen roligare.
Om två och en halv vecka är det showtime. Då sitter en stor del av Spamalot-gänget, en och annan från Skånesdansteater, rektorer från stora skolor och även producenter i publiken tillsammans med skolan och mina nära och kära för att se fantastiska bidrag. Har ju hunnit smygtitta lite på vad de andra jobbat fram och inser hur maffigt det känns att ha så många skolkamrater med galna idéer, sär-egna dansstilar och andra fantastiska kvalitéer runtomkring mig. Jag befinner mig verkligen på den platsen jag drömde om att få vara på.
För tre år sedan visste jag inte om jag hade vad som krävdes för att gå en dansutbildning och nu står man här.
Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0