Lamp-löst.

Sunday bloody Sunday!

Jag hatar verkligen söndagar. Eller egentligen inte men just nu hatar jag söndagar.
Sjukt mycket att göra men inte tusan har man ork eller lust till något.



Stort plus till vädret iallafall. Det har varit sol hela helgen och har fått lite vårkänsla fastän jag vet att vi går mot motsatt riktning. Aja, bara att tacka för att slippa mulet väder och höstkyla.

Funderar på att dra till det mer centrala och träffa folk, men först väntar en dusch!
Och ja appropå min dusch. Fyra lampor i lägenheten har gått så jag lever i totalmörker nästan på kvällen. Riktigt jävla deprimerande. Letade nya lampor igår och blev glad då jag hittade några men när jag sedan skulle skruva på dem såg jag att det var fel storlek så får helt enkelt vänta på nya tills imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Vad avundsjuk jag blir! Jag vill också ha sol och varmt. Här är det frost på nätterna, blåsigt och regn på dagarna.. Blä! Vart är bilden tagen? :)

2010-10-10 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0