Lång dag for sure!

Den här dagen är helt jäkla underbar. Tack vare att jag avstod från allt vad roligt heter igår kväll så har jag faktiskt mer pengar än tänkt och dessutom fick jag sova. Vaknade tidigt imorse och nu har jag varit vaken lika länge som jag brukar vara på en hel helgdag. Nu är ändå klockan bara tio över fem så känns great att veta att man har minst 6 timars vaken tid till. Evighets dag, hell yes!
Sitter hos Kimia nu och har precis varit ute och letat vinterskor. Fyfan vad utbudet suger. Hittade faktiskt inget tråkigt nog. Eller jo ett par som var helt okej men som vinterskor skulle de nog göra sig värdelösa. Tråkigt tråkigt.
Gick till Espresso House sedan och träffade Anna, Nadja och Connie. Mycket trevligt.
Satt och snackade om hur mycket det skulle betyda att få en miljard helt plötsligt och sedan hur pengarna skulle tappa sitt värde när man köpt allt man vill ha. Hmm. Lika bra att fortsätta leva studentliv kanske så att man faktiskt uppskattar det lilla man har.
Roligt också att när man kommer in på Espresso House och tittar på den stora skärmen de har där inne så ser man en bild på sig själv. Sydsvenskans hemsida visas alltid på den skärmen och blev intervjuad av dem i onsdags så det var kul att se det. Kanske första och enda gången man känner igen sig själv på en skärm helt random, haha.
Time to get a grip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0