Längsta sovmorgonen in history I can tell!



Ännu en spelmansdag och skoldag är över.
Fick underbar sovmorgon till klockan 13. Är inte det sjukt? Att man i dagens stress kan sova till klockan halv tolv en vanlig skoldag. Underbart skulle jag vilja säga.

Fick ett jättefint meddelande på facebook idag. Blev berörd. Så skriver det här:

"Clara Brandt kära, kära, kära du! Sydsvenskan levererades hem i min franska postlåda idag. Eller, inte riktigt kanske, men mamma hade klippt ut ett reportage helt innehållande DIG. Vill du gissa om det gjorde min dag?! Jag blev så stolt att jag började gråta. Saknar dig så pissit mycket, men jag vet att du har det bra, och det gör ...sjukt mycket. Mamma skrev i brevet:
Danne dök upp i tidningen, och vi tänkte att det kunde vara kul för dig att se och läsa detta. han har blivit stor på något vist, eller hur?!

Jag kan inte annat än att hålla med. Alla känner till dig här, du har en fransk fanclub! Melissa tjatar om dig hela tiden, och det bara värmer mitt hjärta. OJ VAD JAG SAKNAR DIG!!!!!!"

Saknar den där människan Clara väldigt mycket. Hmm.
Men måste sova nu. Ny dag imorgon och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0