Om festen och sista.

Festen och sista Spelman på taket-föreställningen.

Gott folk! Avslutningsfesten igår var riktigt kul! Dessutom tror jag att vi gjorde den bästa föreställningen hittills.
Fick stående ovationer och ridån fick dras tre gånger så antar att det var ett bra betyg.
Fullsatt var det också.

Så efter ett bra jobb förtjänade vi alla en fest och fest blev det. God mat, dricka, fina tack-tal, dans och en hel del skratt. Själv fick jag största skrattet då vi dansade och jag helt plötsligt hör ett "kraaaskkk". Insåg då att jag spräckt mina byxor. Inte så fint inte så fint. Fick leta igenom min väska och hittade mjukisbyxor.. FINT.. eller inte..

Nu väntas sista föreställningen ikväll. Är inte särskilt nervös. Känns kul att få träffa alla en gång till såhär dagen efter. Ska köra allt och lite till som vanligt men hoppas att göra en helt perfekt sista föreställning. Hade varit kanon!
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0