Sårskorpor

Sårskorpor.

Friday, hell yeah!
Min fredag var galen. Sjukt trött i huvudet och det kändes som att min hjärna inte hängde med på särskilt mycket. Somnade i soffan i uppehållsrummet också och är sjukt utmattad. Ända sedan jag kom tillbaks till Lund och började repa till Spelman så har jag hållit mig ganska stabil. Inte missat en enda skoldag eller lektion samtidigt som man haft massa extra att tänka på. Vet inte hur jag ska nå målet: att inte missa någon dag fram tills jul.
Känner redan nu att jag skulle vilja vara ledig två dagar nästa vecka men kan inte tillåta mig att stanna hemma.

Kollade på musikal-treornas teaterföreställning "Sårskorpor" på Lilla teatern. Den var riktigt bra. Sjukt udda karaktärer vilket var kul och väldigt mycket humor. Så skratta har man gjort.

Kvällen har tillbringats en stund på Wrap House och sedan resten hemma hos mig med Sarah. Lagat Tacos och kollat på filmen "Remember me" som förövrigt var halvseg ända till slutet som var riktigt jäkla bra.
SOVA NU!
APOOOUUUT!

Kommentarer
Postat av: Cissi

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-02 @ 02:51:07
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anna Granström

Nu har jag också kommit igång med bloggandet. Jag har inte skrivit nåt riktigt än, men om du vill, så får du gärna hålla koll på mig ;)

2010-10-03 @ 15:37:57
URL: http://akgm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0