Spelman - andra rundan

Spelman igen.

Nu inleds sista delen av Spelman på taket. Denna gången ska jag inte skada mig och jag känner på mig att denna spel-perioden kommer att bli ännu bättre än senast. Eller jag kommer göra bättre ifrån mig iallafall och är ganska taggad trots att jag vet hur pain denna skolveckan kommer bli. Hur f*n ska man hinna allt?

Karin (koreograf) har iallafall pratat med lärarna så de vet ju hur mycket vi har. Känns lite lättande eftersom att pressen inte blir lika extrem.
Härligt.
Sen kommer koreografitävlingen också och så ska man hinna det. Men blir inga problem. Eller jo lite, fast allt är ju satt nu så man är redo att köra. KEEEEP OOON WORRKIIIN!

Anna vill att jag ska skriva om henne. Hon är en go subba hon. Eller man får inte säga så egentligen men ja, jag menar det inte. Riktigt trevlig brud det.

Adjö adjö adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0