TACK!

Tack.

Ni kan inte ana hur glad jag är. Vill tacka alla som såg årets koreografitävling för att ni var så jäkla peppande publik. Jättetacksam för den fantastiska responsen jag fick efteråt också, det betyder verkligen mycket för mig.

Så vill jag även tacka mina dansare. Ni var/ÄR fantastiska! Är äckligt stolt över er insats och att ni hjälpte mig skapa den känsla och förmedla det budskap jag har eftersträvat. Underbart!
Stort grattis till John som vann med "Jag älskar dig". Du förtjänar det!

Slutligen vill jag tacka de andra koreograferna och deras dansare. Ni gjorde ett toppenjobb och det blev en lyckad kväll på många sätt.

Imorgon är det sista skoldagen. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Anna Granström

Lägg ut din koreografi på Face :D

2010-10-29 @ 15:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0