The asian-taliban

Dagens.

WAWAWAWA! Den här natten var så sjukt skum. Somnade på min dator igår vid klockan 22 och vaknade vid 03. Var astrött men började plugga lite iallafall inför svenskatestet vi hade idag. Somnade sen och var sjukt sugen på att skolka vilket inte hade lett till något gott.


Denna bild mina läsare, är resultatet av en tråkig lektion där vi tittade på en tråkig moderndansfilm. Meningen var att man skulle inspireras men jag blev bara trött istället.

Möte inför koreografitävlingen på eftermiddagen och för första gången på flera dagar kände jag mig lite pepp igen. Tror det kommer bli bra. Många koreografer.
Pressen lättade lite och fick veta att min idé kommer gå att genomföra. I like very much.
Tolv bidrag i år varav fem är från min klass, fem från danstvåorna och två från musikaltvåorna. SPÄNNANDE!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Laila♥

så söt bild=)

2010-10-10 @ 23:39:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0