Fågel fenix.

A lot's going on.


Underbart folk som roar sig med en massagesession i vårt uppehållsrum.

Det händer så mycket just nu. Väldigt mycket. Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det.
Är bara så fruktansvärt glad att jag har min skola, lärarna och alla vänner runtomkring varje dag.
Kan tacka dem för orken och för att man orkar och vill kämpa ännu mer.
Glömmer ibland hur mycket jag uppskattar det jag får i skolan och här i Lund. Det blir lätt att man tar saker för givet och blir nästintill otacksam istället. Så får det aldrig bli.

Vet inte om det går neråt för mig just nu. Är ständigt trött och vill bara få ett efterlängtat lov så att man kan vila ut på riktigt. Behöver det verkligen.
Jag vet att jag är en fenix. Låter flummigt men man reser sig ur askan och det jobbiga. Måste bara hitta lite nya ljuspunkter och annat att se fram emot nu.

Vi finns för dig. Alla. Detta klarar vi oss igenom tillsammans.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0