ÖVERLEVA!

Att överleva.

Tittar just nu på Robinson. Tredje säsongen som tv4 håller i. Måste säga att denna är bättre än förra. Många tycker jag är smått fånig som följer det men tycker det är intressant. Man har satsat så mycket mer på tävlingsmomenten i år och det är mycket tuffare. Gillar det för då känns det inte som att folk kan lalla runt på samma sätt som tidigare säsonger.

När vi ändå är inne på tema "överleva" så ska jag skriva om hur det är att överleva det hektiska livet just nu.
Det är fan inte lätt och man vill inte gå runt och whina för alla kämpar och har det tufft. Tror ingen i min omgivning säger emot att vi faktiskt befinner oss i en av de mest hektiska perioderna någonsin nu.
Imorse sa kroppen ifrån. Jag mådde så illa att jag bara ville spy. Klarade pyttelite av uppvärmningen och sen gav jag upp. Usch, hatar att skriva "gav upp" för jag vill verkligen inte vara en quiter.
Men imorse gick det helt enkelt inte. Gick och la mig i vårt uppehållsrum och sov nästan två timmar. När jag vaknade så möttes jag av personal på skolan som skickade hem mig.
Så jag fick traska hem. Första dagen som jag inte var i skolan detta skolår. Hittills har jag lyckats hålla mig i form men nu har man varit så trött att jag fick inse att utan vilan så kommer jag inte klara Spelmans-föreställningarna.

Gick super denna kväll och hade släktingar som var och kollade. Underbart!
Dags att sova. So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Robinson är lite kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-22 @ 11:29:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0