Politik-flams

XPDS

Det är titeln på en dansföreställning jag såg idag på Stadsteatern. Tyckte den var bra faktiskt. Lite småseg ibland men annars var den riktigt grym.

Sitter nu i lägenheten och har precis tittat på massa debatt-klipp. Vet inte riktigt vilket parti jag anser skulle vara bäst för sverige men har en känsla av att vi skulle behöva behålla Moderaterna i topp för att klara nästa finanskris. Men Miljöpartiet tar upp de frågorna som intresserar mig mest. Wääh! Ska man tänka med hjärta eller hjärna? Dunno.
Och mitt i all politik så planerar jag demokrati-föreläsningen som jag och Kimia ska hålla för tvåorna på torsdag innan skolvalet. TUSAN! Måste rå-plugga.

Dags för mig att sova nu.
Natter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0