Spamalot och Politik

Spamalot!

Egentligen känner jag att jag har väldigt mycket att skriva samtidigt som inget av det egentligen är särskilt vettigt eller viktigt. Men kör på lite.

Det har varit mycket politik de senaste dagarna. Skolval (bilder kommer senare) och en hetsig klassdebatt.
Måste säga att jag blir alltmer osäker på om jag verkligen gillar något av sveriges partier. De är ju så sjukt tvetydiga och motsägelsefulla.
Hursomhelst är det intressant. Alla har engagerat sig och försökt sätta sig in i de olika partierna och vad de står för. Hoppas bara att väljarna inser att Sd inte är ett bra val på söndag.


random bild på en i ettan som alla trodde var jag bakom kuddar och gosedjur.

Idag fick vi reda på handledarna till våra projektarbeten. Jag och Sarah fick min mentor Anders vilket är överraskande men jättekul. Dock fick vi som medbedömare till arbetet en lärare som varken jag eller Sarah drar jämnt med. Hmm..

Kvällen tillbringades i Malmö där vi såg musikalen Spamalot. Helt fantastisk och hysteriskt rolig. Jag vek mig dubbel och grät så rolig den var och jag skulle absolut kunna tänka mig att betala 600:- (eller vad den kostar) för att se den igen. ÅK TILL MALMÖ OCH KOLLA! Det är sveriges topp-komiker  som har huvudrollerna.

Nu är jag trött som *an.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0