Tempot stiger.

Alanis Morissette - Thank you

Det är väl dagens låt antar jag.

Senaste dagarna har varit ett enda stort töcken. Problematik efter problematik. Stress och press samt prestationsångest. MEN imorgon är det fredag och då ska jag fanemej (ursäkta språket) få den vila jag behöver.

Gjorde min livs första sångaudition i onsdags för tre lärare på skolan. Sjunga är ju egentligen inte riktigt min grej. Eller i duschen så funkar det men eftersom att min röst inte är gjord för skönsång så valde jag en låt där man skulle spela mycket på karaktär och där jag kunde dansa också. Måste säga att det var roligt. I efterhand iallafall. Läskigt när man väl stod där.

Repen till koreografitävlingen har också gått bra. Hälften klart men fortfarande en andra hälft som ska koreograferas och jag måste klämma ur det bästa jag kan av detta. Löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0