The return to innocence

Stress och en hel del bra.

Så har ännu en måndag passerat. Och det började inte bra för jag lyckades försova mig för första gången i år. Men det var det värt. Eller de extra minutrarna kändes riktigt bra!

Huver som havre så var det träning till koreografi-tävlings bidraget och jag var sinnessjukt trött. Men vi tog oss igenom repet och dansarna som närvarade gjorde ett superbt jobb. Skön stämning och vi kom en bra bit.
Kan se bidraget framför mig nu och det jag ser är maffigt. Kanske inte det bästa bidraget i årets tävling men definitivt maffigt och det är vad jag strävar efter att göra.
Hömmhömm.

Men nu väntar plugg och audition träning. Fyfan. Godnatt alla fina och fula!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0