Dagens bloggprojekt

Dagens bloggprojekt

Så, jag sitter nu och håller på att fördjupa mig lite i hur det här med bloggdesign fungerar.
Tanken var egentligen att jag skulle plugga men nejnej, det vet vi alla hur det slutar. Istället fastnade jag här. Men jag unnar mig det efter att ha skrivit klart en hel analys om boken "Doktor Glas" som skulle lämnats in för några månader sedan. Nu är den gjord iallafall, bara 4 andra skoluppgifter kvar att göra.
Det lustiga är egentligen att om inte jag lämnar in dem inom fem veckor så får inte jag ta studenten med min årskurs så det gäller fanemej att jag ligger i nu så jag får fullständiga betyg. YEAHYEAH!

Ska fortsätta med det här bloggdesign-mojset. Börjar bli ganska haj på det tror jag.

Kommentarer
Postat av: Alexis

SV: Tur för dig! Ser det hela tiden och jag FATTAR INTE :P

2011-04-14 @ 21:20:44
URL: http://ekkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0