På gång.

Nytt liv i luckan.

Befinner mig i skolan nyss och har gjort massa trevliga saker. Eller njae, haft tre lektioner som var givande och pain.

Sedan jag skrev senast har jag hunnit vara en svängom i London. Audition där gick bra tror jag och vi var fyra som gick vidare till intervju och fystest. Intervjun är väl det som skulle kunna cut me out men ja, som sagt gick det bra annars.

Om fem dagar är det två veckor långt påsklov och heeelll vad skönt det ska bli. Inte längtat till ett lov så mycket som jag gör nu. Eller jo, men nej.
Det som väntar efter lovet är gamla dansstudions tioårs föreställning och sommarshow. Det bästa blir studenten dock. ABAASSHCHCH!

nu går jag.
dot. dot. dot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0