Svulst - som det ska vara.

Fina första dagar på årets och mitt sista riktiga påsklov.



Vad kan då sägas om Thyras första visit hos mig? Det har varit trevligt och mysigt som fan.
Men så har hon åkt hem nu igen och det blev genast lite tomt.


Jag tror att en av Thyras bästa attributes är att hon käkar. Det gillar jag, för då får jag också äta.
Så svulst blev det med både B&J. våfflor, choklad, kakor, Kyckling, lax, baguette, GOTT!

Tackar för tre mysiga dagar i Kivik och en gallej helg i Lund.
Vet att du läser så: Puss! Du är grym, söt och varm-kall.


Kommentarer
Postat av: thyra the eater

Och vad jag saknade dej nu!!!!! Vill käka med dej sötnos haha! Hade gott i Kiviks lugna trakter nu puss du ack så fina o sexiga ;)

2011-04-13 @ 21:54:51
URL: http://lavie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0