Påsklov(e)


PÅSKLOV FÖR HELVETE!

Det känns kanske lite väl att ta i och svära, det första jag gör efter ett såhär pass långt uppehåll men tänker inte undertrycka min glädje och iver över att få vara ledig i två hela veckor.
De som faktiskt tar sig tid och orkar följa den här bloggen kan ju glädjas åt att jag får mer tid till att skriva, om det nu inte bara är folk som sitter och hånar detta.

Så gott som riktig vår nu i Skåne iallafall och ja, Thyra och jag passade igår på att ta oss en sväng till Stadsparken med en varsin Subwaymacka och därefter gå och se "Hur många lingon finns det i världen?" på bio. Ändå rätt mysig film för att vara svensk och handla om mongolider. Jag har inget emot mongolida men måste ändå erkänna att mina förväntningar inte var skyhöga när jag hörde att det var Glada Huddikteatern som spelade i den. Överraskande bra enligt oss båda.



Vi hann även städa under söndagen och ja, för att backa och recapa lördagen och fredagen också kan jag börja med att berätta att:

- Fredagen innebar sista skoldagen, beerkväll (som slutade med kräkning hemma)
- Lördag var det sova och sedan grillfest på kvällen. Trevligt.

Känner mig tillfredsställd och tillbaks i gamet nu efter att ha återberättat lite.
Laddar upp lite fler bilder.
Thyra håller på att somna. Ska snart joina henne i slummern och titta på Shrek I think. CHOOkaaarrkkkaaA.
Det betyder lika mycket som ingenting vilket innebär att ingenting plötsligt blev någonting. Tomt babbel.


Glömde ju säga att jag åkt hem till Kivik nu idag (måndag) men inte själv utan med fröken T. Vet dock att hon föredrar att bli kallad för tuffa saker som "Jägaren" eller "Slaktarn" mm så ger henne det råaste namnet av de alla: Mrs motherfuckerkillerslaktarmonsterThyra! GROVT!



Godnatt herr blogg. Tack för att du lyssnade på kirrens tomma babbel ännu en dag.


Kommentarer
Postat av: thyra o

Måste säga att jag ser vääldigt söt ut på dina bilder darlin' ;) du ser ju helt ok ut också ;) puss

2011-04-12 @ 23:52:01
URL: http://lavie.devote.se
Postat av: hanna

vilket gulligt par!! ;)

2011-04-13 @ 09:10:58
URL: http://hannaerlandsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0