Tatuera sig?


Ghettogangstern i solskensskugga.

Det är verkligen inte mycket som gått enligt mina planer idag. Jag som skulle plugga, och sedan lära mig bloggdesign istället men nähä, det funkade inte. Eller rättare sagt, tröttnade jag. Som vanligt.
Men ändrade bakgrunden iallafall och har bett Thyrannosaurus att hjälpa mig med min header. Så lite nytt blir det snart allt. Ska nog förresten ändra bakgrunden igen. Såg nu att den var djävligt ful. Massa gubbar.

Hittade förresten min allra äldsta blogg. Som jag skrev i när jag var fjorton-femton någonting. Fruktansvärt dålig, töntig och jag skrev ett inlägg om metrosexualitet och rentav försvarade det när jag hatar sånt. Alltså vad i helvete är det för skit? Döm själva. Jag tycker det är kul att läsa.
www.metrobloggen.se/danielpersson

ENJOY!

just ja, fick besök av Kajsa också. Hon håller på att måla vad som troligtvis blir min första tatuering. En fågel fenix. Blir kul att se mina föräldrars min när de ser den eftersom de hatar tatueringar och tycker det är "skitfult". Själv diggar jag det som fan och många vänner har så blir själv sugen. Finner bara en nackdel med det och det är att det sänker mina framtida chanser för dansjobb. Det lär ändå vara värt det i slutändan tror jag.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0