London Contemporary Dance School - svar

Svaret från London Contemporary Dance School:

Satt ju igår hos Kimia och spelade Tekken när det ringde på telefonen. Vem var det om inte min farsa. Trodde han skulle säga "vi är hemma nu" (de har nämligen varit i Italien). Huver som havre så kallpratade vi en stund tills han säger "du.. jag har fått brev här.." och då kände jag hur hjärtat började pumpa i hundratusenfemtiomiljoners-takt. Precis samma sak sa han senast när jag fick besked från Birds College och vad var det då? Halvdana nyheter (fast fick ju mitt feedbackkbrev så helkass var det inte då heller men..).
Sen tror jag att det blev lite för tufft att hålla på det så han sa bara "GRATTIS, DU HAR KOMMIT IN PÅ SKOLAN".
HELL FUCKING YEAAAAH! Snacka om att jag blev chockad och glad!
Jag var nöjd när jag hade varit där men intervjun kändes inte hundra så var inte säker. Dessutom sa de att över 1500 personer sökte platserna i år vilket är rekord på den skolan och 45 platser erbjöds. Det är när man hör sånt som man börjar doubta sig själv och ser till att man verkligen kommer att ha sin plan B förberedd.
Just nu är jag så glad och nöjd. Vet inte vart jag ska ta vägen. Hoppas verkligen på att den grekiska bruden jag träffade på audition kom in. Så djävla bra alltså. LONDON I HÖST!



Vad kan jag säga. Det känns som en lättnad. Nu har jag någonting att göra tre år framöver. Ska njuta och ha roligt den sista tiden jag har på Ldmg. För sista, det är det verkligen tal om nu.

Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0