Helgen i Lund.

Beskedet som jag väntat på.. från London Contemporary.

Men innan jag berättar om det så kan jag berätta vad som hänt under den tid jag inte skrivit här.
Åkte till Lund igen i fredags och yes vad skönt det var. Inledde helgen med att träffa lite folk på Wrap House. Riktigt kalas.







Sen dagen därpå drog en del av dem till Sarahs stuga. Kul för dem!
MEN jag hade en helmys kväll med mi guapa Thyra. Tacos, mys och tända ljus för hela slanten.



Så vaknade man och vips skulle hon åka hem till sitt värmland. För att vara ännu mer precisis, SUNNE.
Fick ett litet tomrum i magen måste jag säga. Eller varje gång vi skiljs åt och man vet att man inte ska ses på ett litet tag så känns det jättekonstigt och tomt. Den känslan gillas inte. Den uppskattas inte. Framförallt är det en känsla som jag inte tänker göda. MAOF!



För att fylla igen tomrummet så träffades jag och Kimia för att spela tv-spel en hel dag. Vilket vi gjorde också. Från kl 14 till kl 23 ungefär. JÄKLAR. Ändå roligt. Höjdpunkten var när vi skulle "slåss" och härma de i spelet Tekken på skämt(vet att detta är nördigt så mobbas inte). Vad råkar jag göra då.. JO jag slår henne rätt på muffen. Fast hon hade ju byxor på som tur var. Inte för att det var meningen men det blev lite akward så vi slutade och jag drog mig hemåt. Mahah!

Just ja, fick som sagt besked från London. Men skriver om det imorgon, orkar inte nu.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0