Att vara DJP idag.

Att vara Daniel Jeremiah Persson idag.

Just nu, är det underbart att vara jag. Har fått ett flyt jag inte haft på väldigt länge. Djävligt kul måste jag säga.
Vore kul att vara andra också men om man vill känna ett sting av "nöjd" så får man gärna hoppa in i mitt liv med mig fram tills att det vänder igen.
Jag har väldigt svårt att förstå att jag just nu, för tillfället, har allt det jag ville ha innan jag går ut på LDMG.
Världens grymmaste och finaste vänner som står ut med mig, en underbar flickvän (som också står ut med mig), en destination att bege mig till i höst och en ny skola att se fram emot, en bal och student-kostym som inhandlades idag med diverse skjortor; flugor och slipsar, en student som väntar runt hörnet, värme, ett sommarjobb och listan kan göras lång, så därför stannar jag här. Så glad, så lycklig. Skönt. 

- Eotto-se-yo? (Hur é läget?)
- Ne-gwaen cha-na-yo (Det är bra, tack)


Har lite bilder från gårdagen också. Träffades på kvällen i stadsparken för lite chillkrök. Yaouoho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0