Jag frågar, Du svarar: Rebecca Solander

Vi kör vidare ännu en kväll!



Let's roll!

Fullständigt namn:
- Rebecca Solander



Ålder? - 17 going 18!!!!! yay

Sysselsättning eller yrke? - dansar och jobbar på bk?

Burger king. Varför just bk? - för att jag bor själv och behöver pengar till allt som ska betalas och det blev bk för att ingen annan ville ha mig. elelr jo, danslärare också

Just det! Vad undervisar du i? - disco

Och du skulle vilja påstå att det också är din dansspecialitet? - nja, eller ändå lite kanske. har ändå tävlat idet och dansat det ett tag så ja kanske

Du går ju på ldmg. känner du att din tävlingsinstinkt finns i skolan också? - jo jag känner att den finns där, eller det är mer som en motivation. att hela tiden vilja utvecklas. tävlar ju mest mot mig själv då än mot andra

Har du någon förebild eller någon speciell strävan inom dansen? - önskar att jag hade en förebild, men har aldrig kommit på någon bra... men strävan är väl att få vara med i stora produktioner och genom dansen öppna dörrar till andra saker med kanske teater och sånt

Jag fick lite uppfattningen om att du kanske var lite överdriven när jag först träffade dig. Tror du att det är lätt att du uppfattas så? - oj. ehm, jag vet inte kanske. har stor personlighet haha

Ja, vilket är positivt kan jag tycka! Ser du dig själv som en person som anpassar dig efter andra eller du är samma person i alla lägen? - asså i grunden så är jag alltid samma. men sen är det klart att man kan inte vara hur som helst med alla. kanske måste tona ner lite på sig själv ibland och ibland höja. men så tror jag alla människor är. Är ju inte EXAKT likadan mot nya personer som mot mina bästa vänner

True story. Har du något roligt pinsamt att dela med dig av? - jag gör alltid pinsamma grejer, går alltid in i väggar och dörrar och ramlar i trappor framför folk som inte borde se. Sån är jag, haha.
Pillar lite i näsan nu,,,, ändå lite pinsamt typ
 
haha, nej, charmigt! Du är ju lite av en killjägar typ som jag känner dig. Någon på gång? - hahaha alltid massa bollar i luften det vet du, men har en som är lite finare än resten, dock så är det lite klurigt det där.
och nu vet alla om det fint.. haha. ni kan ju alltid nå mig på min mobil och på fb alla snygga!!

Klockrent! Bloggen döps om till mötesplatsen. Hittat rätt nu tror du eller? - Nja vi får se vad som händeer. Kör spontant som vanligt du vet

Kanske smartast så! Du har en egen blogg. Får man lära känna dig där eller du censurerar den? - där får man lära känna mig, eller man får en del av min oftast galna och komiska sida tycker jag. lite för flippad för vissa kanske. www.rebeccasolander.blogg.se

Hur känns det att bli tredjeårselev nästa år? - känns både bra och dåligt, åren på ldmg går så sjukt snabbt.. vet inte helt vad som ska hända efter gymnasiet än liksom.. men ska ändå bli så sjukt skööööönt att bli lite fri. Slippa matte och allt sånt äckligt

Vad vill du ha sagt om ditt andra år på skolan till blivande tvåor och de som börjar på skolan? - vill säga att det är det roligaste, mest spännande och jobbigaste året. Men man ska ta vara på det även fast man ibland vill dö och veta att man faktiskt utvecklas även när det känns som värst.. det blir bättre helt enkelt.
Det har varit så himla givande och roligt hittills + att vi är som en liten familj så jag älskar det

Håller med till hundra procent.

Sista frågorna nu! Jag vet att jag har bra koll på äckligt ldmg-skvaller trots att jag sällan vill veta, men jag skulle nog villja säga att du nästan vet mer. Är du sneaky eller du har förtroende utan att ha valt det själv?
 -  oj...ska vi vara såna.... haha nej jag vet ju inte såjävla myckeeet, bara du som tror att jag gör det.. haha. jag tror det jag själv också men sen kommer jag fram till att jag inte gör det. haha. men om det nu är så att jag vet mkt.. så tror jag (hoppas) att jag har förtroende och det är därför. Haha.

Vart vill du ta vägen efter gymnasiet? - jadu, vill nog forsätta dansa fast vill bort från sverige. London eller något annat fint

Slutligen; Har du någon gång utsatt någon av de hamburgare du gett till en kund, för något knäppt som att tappa den eller spotta i den? - du... det där är sekretessbelagt

HAHAHA, då tackar jag för mig och tackar dig som svarat!
Ja men tack du själv. Så lite så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0