Inför intensiv veckorna

Mental förberedelse

På måndag går vi in i intensiv veckor inför vår slutproduktion "Remember".
Tror nog det ska bli något av det tillslut men just nu känns det lite rörigt och ganska mycket.
Fick ett kryss-schema över vad jag ska vara med i och det är 12 nummer och 14 koreografier som skall läras in. Borde ju funka. Sålänge jag fokuserar.

Lovet har gått på tok för snabbt. Skulle behöva en vecka till känner jag men vad tusan. Nu är det bara att köra järnet fram tills det att vi slutar. SLUTAR FOR REAL! TAR STUDENTEN! WOHOO!

Några bilder från London också. Hur gick min audition? Hyffsat. Besked får vi om två veckor. Exciting!








Kommentarer
Postat av: Julllan

hahah men daniel snyggaste bilden på mig där ser jag! :P

2011-02-28 @ 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0