Klass 9A

Nostalgisk.

Idag såg jag att programmet klass 9A gick på tv och så tänkte jag, shit, kör de en repris på den serien nu?
Men nej, det är nya avsnitt så ganska kul att se ändå. Blev nostalgisk när jag tittade på det för jag kommer ihåg när jag själv gick i nionde klass och tittade på det. Då tänkte jag "fan jag måste plugga så jag kommer in på ldmg" och jovisst gjorde jag det.
Nu när jag tittar kan jag inte känna det dels för att jag inte går i nian men framförallt för att jag inte är en teoretiskt studerande på samma sätt längre. Känns lite sorgligt att den mesta kunskap inom olika skolämnen kommer från tiden innan jag började gymnasiet.

Wellwell, time to swell. Fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0