Lesbos at Lagerbringen, vaa?!

SÅ idag hände något roligt.
Eller inte så roligt men det var lite spännande. Och tro det eller ej så hände detta precis i grannhuset, fönstret mittemot.

Sitter vid mitt lilla tråk-bord och tittar ut genom fönstret och VAD FÅR JAG SE?!
- Två tjejer som drar av varandras tröjor och börjar strula. Men då blev det fan så pinsamt eftersom att brud #1 blir upphånglad av brud #2 men den förstnämnda får syn på mig i mitt fönster och generad som jag blev slänger jag mig ner på golvet. Kanske litet halvt upphetsad också, vad minns jag? inte mycket eftersom att jag fick panik. Så reser jag mig upp efter litet om och inget men. Då är tyvärr periennen nerdragen.. ojdå.

Men äntligen hände det något här på Lagerbringen. Tråkiga lagerbringen. Fast ändå lite små-fina.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0