Valentines day, ehe.

Och tiden bara flyger förbi..

Snacka om att allt går snabbt nu. Om fem dagar åker jag och Julia till London och dagen därpå anländer resten av ldmg-gänget, mohah.
Auditions blir spännande. Hoppas det går bra.

Helgen var toppen. Fredag hos David och sedan lördag där jag träffade Niclas och drog på fest. Var dock inte på det humöret så vi stack till Freja istället en stund innan jag traskade hemåt.
Sedan blev söndagen jobb-dag då jag hjälpte till att fixa dekor och annat för produktion.
Så idag var det alla hjärtans dag. En klyschig och överdriven dag men blev supermysig.
Middagsdejt och sedan mys och kak-kräng in le apartment.

SÅ! Hoppas ni har det bra folk. Det har jag iallafall. Och imorgon väntar värsta dagen. Som säkert blir bra iallafall.
Wohoo!
Adjök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0