Ge oss imorgon.

Bring on tomorrow.

Den här dagen var väl inte vad man hoppades på precis.
Trodde jag skulle vakna upp och känna mig jätteutsövd och rund men inte då. Var trött och hängig trots min sovmorgon och dagen blev värre.

Modern-lektionen var en katastrof. Nästan ingen kunde övningarna och det inkluderar mig själv..
Värst var att det är en av favoritlärarna vi hade plus att dans-tvåorna tittade och vi var katastrofalt dåliga.
Vi gjorde verkligen Karin besviken och fan heller att det får hända igen.

Men så hade vi produktionsrep efteråt och då sjöng musikalarna vår slutlåt för oss. Bring on tomorrow.
Eller Ge oss imorgon osm den är översatt. Sjukt fint. Skeptisk till den från början men när man hörde den så kändes det mäktigt. Tror det blir ett perfekt slutnummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0