In Kivik-town på snabbvisit.

Ny energi med mer motivation.

Snart ska jag sluta skriva på den här bloggen. Men det innebär inte att jag slutar blogga. Startar upp en helt ny istället iochmed att jag snart skrivit klart det 500:e inlägget så kör på några veckor till här.



Igår sa jag hejdå till min fina Thyra aka b-girl Thyrex. Det kändes inte helt okej. Lite movie-like när jag stod utanför hennes tågfönster och tryckta mina fettiga händer mot rutan. Det var fint.
Fick dock något glädjeämne i mig senare när jag struttade rundor i Malmö med "Lunds fest elit" moahah.
Lika kul var det inte att komma hem i gryning och känna att hela magen skulle tömmas ut på golvet (vilket den som tur är inte gjorde).


Nu har jag pallrat mig till Kivik för snabbvisit och umgåtts med Emma som för övrigt är den mest skånska jag träffat på bortsett från en viss Elin från Tomelilla. Jaja. Kul var det.

Så kom jag hem och har kollat So You Think You Can Dance och återigen fått ny energi och motivation. Det dem på programmet gör är sjukt och någon dag vill jag bli så bra (fast det lär inte hända tyvärr) men ska försöka.
Vill att allt ska dra igång och jag vill ha en danssal och bara svettas riktigt djävla mycket just nu. Inga lökar på två veckor. Inte okej.
Har en jazzlektion imorgon att se fram emot dock. Det blir riktigt roligt.
BONSOIR!

Så idag åkte jag hem till Kivik på snabbvisit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0