Laddar upp inför London Contemporary Dance School

Exciting..

Nu när jag sitter och läser om London Contemporary Dance School så blir jag lite rädd och samtidigt lite taggad. Har ingen aning om vad jag ska förvänta mig och hur tufft det kommer bli. Tyckte att LDMG var djävligt krävande både fysiskt och psykiskt så frågan är om det här kommer att bli overkill eller om det jag upplevt tre år i Lund har gjort mig så stark att detta bara kommer tas med en klackspark.

"Selected third year BA students may also have the chance to participate in collaborative courses jointly organised by Guildhall School of Music and Drama and Wimbledon School of Art and Design. Those students work with either a music or a design student to create and stage a piece."

Läste det på hemsidan. Hade ju varit kul att få jobba med design-elever också och skapa. Vill vill vill!
Kreativiteten brinner som ett majbål i kropp och själ just nu. WAAAAH.

Läs mer om skolan på: http://www.theplace.org.uk/105/ba-hons/ba-hons.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0