och hon återvänder hem..

Väldigt mycket på en  vecka.

Såhär exakt en vecka efter studenten  så måste jag ändå säga att det känns bra. Tar vara på lovet och  gör saker hela tiden.
Lite ångest dock över att min fina flickvän åker hem till Sunne imorgon men ska åka upp dit i Juli och hälsa på så det blir la helt okej. Men fan vad jobbigt det kommer bli. Visserligen inte lika jobbigt som att försöka hålla uppe det när jag flyttar till London men ändå.

Imorgon väntas fete frukosten och sen fest på kvällen. Båten kallas stället tror jag. Intressant.
har en förhoppning och det är att jag ska bli frisk igen. Men hoppas inte på för mycket. Vill inte bli besviken.

go' natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0