Strömsnäs

Tillbaks i Strömsnäsbruk.

Så är jag tillbaks i Strömsnäsbruk, Småland ännu ett år och måste säga att det känns riktigt bra.
Hade lite svajjig start med tanke på att vårt tag försenades med x antal minuter vilket i sin tur gjorde så att vi missade vår buss mot Markaryd. Nästa skulle inte gå förrän tre timmar senare men det löste sig ganska snabbt då vi istället tog en taxi och betalade 750 kr. Eller ja, Inas mamma betalade den summan. Blörk på tåg och tack till modern.

Har ett litet problem just nu och det är att jag är lagom förberedd och har koreografi till barnen men inte valt låt.
Känns inte riktigt bra det där måste jag säga. MEN ska lyssna igenom en del nu och se vad jag hittar.
Upp om 5 ½ timme. Tufft imorgon morgon.

Lite bilder:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0