Studentveckan!

STUDENTVECKAN VI ALLA VÄNTAT PÅ!

Så har några dagar av studentveckan gått nu alltså. DJÄVLAR vad det varit drag och är drag och ös hela tiden.
I måndags hade vi vår studentbal och fin blev den.



Dansade, drack, minglade, åkte limo, fotograferades, ÅT (tre-rätters i sedvanlig ordning) och gjorde allt möjligt fint.
Gick med Sarah som var en utmärkt baldejt men som dock lyckades trampa i ankskit precis innan balen. Det var lite kul.

Så har det varit rep på stadsteatern och det blir nog en fin sista produktion verkar det som. Jag ser fram emot det. Eftersom de flesta numrena jag har är från "Remember" (slutproduktionen med oss treor) så är  det inte mycket nytt att repa in.
Grillningen på tisdagen var fin med klassen och även då vi fixade vårt flak-lakan.

Onsdagen blev det ännu mer rep och på kvällen drog sig hela packet till Bella för lite för tidigt födelsedagsfirande. Hon hade bakat en djävligt god tårta kan jag ju säga och hade jag haft en bild hade jag laddat upp den.

Idag har det skrivits på filosofihemtentan som världens snällaste och finaste flickvän hjälpt mig med väldigt mycket och sedan blev det dags för FEM-KAMPEN! WOOOOH. En enda lång eftermiddag av dricka och retard-lekar. Kul blev det iallafall och full blev man. Inte lagom, inte lite utan mycket. PAOW.


Här är mitt lag. Lag GRÅ! SOM LYCKADES KOMMA TVÅA MOT ALLA ODDS!
Bästa leken måste varit irländsk julafton. En lek där man springer en liten sträcka och springer runt i små cirklar runt en pinne när man druckit sig full.

Laddar om inför skattjakten imorgon nu. Team Future for the win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0