Fem låtar hittade. Bra!

Allt som inte är stulet kommer alltid tillbaks (eller hur älskling?)

Nåja, vet inte vad som fick mig att skriva det och fattar inte varför jag trilskas med att uppdatera den här saken hela tiden när den fick stå stilla så mycket nu i slutet. Antar att det är för all fritid och inspiration jag har.
Har hittat några intressanta låtar som väckt den här trötta sönderfestade kroppen till liv.



Det här är då låtar jag fick lust att koreografera och dansa till.

1. Santogold - Creator
2. K'NAAN feat. Adam Levine - Bang Bang
3. Passion Pit - Moth Wing's
4. Imogen Heap- Lifeline
5. Florence + The Machine - You've got the love

WOW, tänk att jag ändå hittade några bra låtar. Men vill ha fler. Well swell.


Kommentarer
Postat av: T-rex

Nu hade jag massa mysiga inlägg att läsa darlin' tack för det :D allt som inte är stulet kommer alltid tillbaka, jag kommer ju tillbaka ;) Puss min skatt!

2011-06-25 @ 09:56:28
URL: http://lavi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0