Big Brother. Kasst.

Det funkar!

Intensivperioden är ändå djävligt nice. Inget skolarbete men desto mer produktion och mer ansvar för att kunna allt. Hursomhelst går det rätt bra. Det känns faktiskt bättre och bättre för var dag också!

Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är, NAAAAAAAAH fick ett djävla infall..
I veckan får vi besked från Birds förhoppningsvis. Nu börjar det bli lite nervöst. Hoppas ju på att ha kommit in!
Vet inte om det är den skolan jag vill gå på. Men det hade varit skönt att få veta att man kommit in någonstanns iallafall. London life. Hmm, hur skulle jag passa där? Bra tror och hoppas jag.

Igår såg jag lite på det här nya Bigbrother med Thyra. Riktigt djävla kass måste jag säga.
Människorna där är ju vidrigare än tidigare säsonger och allt de gör är meningslöst. Som socialt experiment är det inte heller något vidare. Beter sig som småbarn. Fast vi är ju barn i grund och botten allihop.. BAFHSOFH

SCHOVVVVA nu. Awooaooao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0