Kan inte bli fel

Felsteg som går mot rätt riktning.

Tidigare berättade jag ju om min resa till London och min första audition.
Birds College hette skolan. Det jag nu kan berätta är att jag fått besked och jag kom inte in tyvärr.
MEN jag fick ett personligt skrivet brev vilket inte är fyskam det heller. Fick veta att jag var toppkandidat i år men min brist i "vocal-skills" som det så fint heter gjorde att man bestämde att jag inte skulle få en plats än. Dock erbjöd de mig en summercourse i sång men vill inte dit.
Eller jag tänkte egentligen tacka nej till en plats på den skolan om jag skulle komma in fast självklart är det tråkigt att man inte fick en plats där iallafall. Bekräftelsen vore ju ändå jäkligt go.

Har andra vänner som kom in från klassen iallafall och som kommit in på skolor. Stort feting grattis säger jag!
Är det några som förtjänar det så är det fanemej min klass där det är djungellag och blod, svett och tårar som råder.
Min nästa audition blir London Contemporary. Förhoppningsvis är det forumet bättre för mig än musikal.
Går inte det vägen så har jag jobb och andra planer till hösten så det kommer inte kunna gå fel vad som än händer. Känns bra som fan!
Natter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0