SmS - Strul med Street C

Street C.. sicket liv.

Jaja, nu skriver jag här igen. Det har varit en ganska bra dag faktiskt. Trodde den skulle bli riktigt djävla pain men den blev helt okej.

Det som blev lite knäppt för dagen var dock vår Street C-lektion och man kan säga att jag och min grupp känner oss lite smått underprioriterade just nu.
Vi har fått en rätt kul uppgift av vår ordinarie lärare men eftersom hon ska föda snart så är hon tjänstledig och ja, uppgiften var att vi ska modernisera MJ's Thriller koreografi. Fick en skiva med en remixad version.
Vad jag motsätter mig i när det kommer till detta är att meningen är att vi ska göra detta utan lärare och jag ligger på ett vg+ just nu men vill fan få ett mvg. Detta går inte riktigt när det inte finns någon som kan bedöma processen och när vi inte får en vanlig dansklass heller. Eller det jag menar på är att det blir nästintill omöjligt att höja sig när man inte får visa utveckling och potential genom att lära sig diverse stilar och koreografier utan istället skall göra ett arbete som knappt betygssätts iallafall. Bull som fan!
Tror de kommer åtgärda det snart iallafall.
Hoppas på det och hoppas på att slippa tråka ut er med denna oväsentliga info framöver.

Annars har man koreograferat lite på sitt solo, haft utvecklingssamtal (det sista någonsin faktiskt) och käkat pizza. Life's goodl.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0