Smuts.

En idé

Jag har en idé till mitt solo som skall användas till min London Contemporary-audition.
Tema? Jo det är smuts.
Varför skriver jag det här? Vet inte.

Min idé kom ifrån när jag såg ett barn i en sandlåda och som hällde det på sig. Mamman sprang kvickt dit och skällde på spolingen som blev lite.. ledsen, eheh.
Iallafall så tänker jag mig en koreografi om ett barn som är rädd för att vara ren och som räds att bli vuxen om han tvättar av sig smutsen. Därför rullar han på marken, gräver grus över sig själv och flyr från renlighet.
Det känns vrickat.. men jag tror det är vad jag faktiskt vill göra nu. Smutsa ner mig. Åhåh.
Barnet inom mig vaknar.

Kommentarer
Postat av: David

Ganska djup men än då cool idé! Jag hejjar på dig Daniel ^^

2011-03-14 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0