Bäst till sist?

'ALLÅÅ!

Ännu en dag har passerat och nu är sista uppdansningen gjord. Sista riktiga provet också. Känns det bra?
Ja, det kan man lugnt säga.

Vädret, som jag är bra på att skriva om, har varit riktigt sjukt!
Vaknar och det ser ut att bli en varm och bra dag. Detta håller i sig fram till sisådär fyra-fem tiden då världens hagelregn utbryter och galet. Dessutom började det åska och då tänkte jag "den där domedags-snubben räknade lite fel bara, det är ju IDAG som jorden ska gå under". Men nej, så blev det inte. Tyvärr. Eller det hade varit hemskt, men ändå lite coolt. Eheeeh.



Skorna till balen. Som för övrigt är på måndag. Djävlar vad nice. Det här blir toppen.
Kommer rulla in i limo med Sarah x3, Christoffer och Oscar. Ett bra pris blev det också och ja, folk tycker väl limosin är överflådigt och töntigt men måste faktiskt erkänna att det varit lite av en box att kryssa i. Limousin-åkning alltså.

Nu kallar mitt plugg. Det blir skoj. Nej. Det bästa kommer till sist. Jag längtar.
När allt är över säger jag. PUUUUH!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0