Sista vanliga skoldagen - check!

En väldigt speciell dag.

Oh ja! Detta var konstigaste dagen på länge.
Inte nog med att det var den konstigaste dagen så var det även den sista vanliga skoldagen.

Allt har gått bra och fick dansa Sians koreografi "Jellicle Cats" som hon gjorde till just musikalen Cats. Övergrym koreografi och kul som fan!
Därefter blev det ett utvecklingssamtal på Manliga Repetoaren där jag fick ett Mvg. Inte illa faktiskt. Är nöjd.
Hömm.. sen kom vi ju till det knepiga. Vår sista modern B lektion som även blev sista gången vi har vanllig danslektion tillsammans och vi fick dansa en helt ny koreografi.
Började bra men sedan kände jag hur jag blev alldeles tjock i halsen och sen började jag helt plötsligt böla.
Djäklar vad jag försökte stå emot men det gick inte och rätt som det är märker jag att alla andra börjat gråta också. Helt galen och sjuk känsla. Verkligen hela gruppen grät och vi fick köra koreografin i smågrupper där alla bölade som små barn. Fint var det iallafall och djävligt härligt. Undrar om jag någonsin kommer få känna samma sak igen. Karin grät också. Tror det var först då vi alla gemensamt faktiskt kände att vi verkligen går mot slutet nu. På riktigt. awwoo.

Jaja, vi laddade om och förberedde oss för match i brännboll mot musikalarna men självklart slår dem oss. Kan inte säga att vårt bollsinne är på topp precis..
Sprang därifrån för intervju med Ystad Allehanda och artikeln kommer nästa onsdag. Intressant och se hur det blev faktiskt.

Sist för dagen blev träning för vår flashmob. Det blir kul som fan!
Just ja, en riktigt god nyhet! Clara i min klass kom in på Calle Flygare som är en av Sveriges främsta teater utbildningar. BAALLLTTT!

Sämst skrivet inlägg tyvärr men så kan det bli.
Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0