Countdown: 21 dagar kvar.

Tre veckor till student.

Fan vad fort tiden går. För fort just nu. Det ger mig lite panik och ångest..



Lite påsk



Lite sudd



Lite happyface.

Dagen har varit till det bästa det kan bli. Mvg i min sista balettkurs både på uppdansning och i kursen vilket känns super. Även mvg i Modern A vilket var mer väntat men ändå great news!
Så kan inte säga att dagen varit särskild ansträngande precis. Så blir det när lundalivet går mot sitt slut antar jag.

Hade även en riktigt fet house-lektion som avslutning på hiphop-jamet vi haft denna terminen.
Undervisade förra veckan vilket var kul också framförallt när jag faktiskt inte undervisat folk från skolan och verkligen inte i hiphop. Så nu är jag så glad jag kan bli men rädd för att tiden flyger och att detta sakta går mot sitt slut. Vad fan.. Eheh. Längtat till det som fan och nu när det nästan är student så vill jag spola tillbaks tiden lite och återuppleva rätt mycket.

Allt för mig.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0