Veckan.



Nu är det inte långt kvar. Inte långt kvar tills jag ska säga hejdå till min fina klass och skola.
Lämna de som format mig de senaste tre åren och som fått mig att känna mig både bäst och sämst.
Djäklar. Trodde inte det skulle gå så fort.

Veckan har varit sjukt intensiv. Massa prov och jag har fortfarande en hel del inlämningar kvar. Men det gör faktiskt inget. Jag fixar det. One way or another. Dock har jag haft min sista balettuppdansning och det känns skönt att den faktiskt inte kändes helt wasted. Tror och hoppas jag får ett bra betyg.
Samhällsprovet som varit det största i veckan resulterade inte i annat än fail. Jag fick IG. Det är helt sämst.
Fick helt enkelt blackout och satt i en halvtimme och tänkte på muffins och att jag var sugen på fika. Så ska göra om det och hoppas på att sinnesstämningen i skallen är rätt då.

Dags att dra till Ferie och spela tv-spel. Nice ju!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0