#100

CONGRATULATIONS!!!

Det är alltså dags för det hundronde inlägget här på bloggen. En veckas väntetid är nu över och det är dags att fira det hundronde inlägget. Räkna med extra mycket läsning  nu och massor av tillbaka blickar på gamla inlägg. 

2009-01-13 @ 21:43:01 Idag fick jag höra världens äckligaste ord. Joss, Nicole och Kricke satt och pratade om det och fick mig nästan att spy (fast har iochförsig hört värre). Men ja, ordet var: Musta.
kommentar: Jag vill inte och kommer förmodligen aldrig gå in på vad Musta betyder, mår illa av att tänka på det.

2009-01-18 @ 22:25:56  blev allt från krig med paraply och vandrings-stavar till att bara sitta ute på Emmas älskvärda balkong och snacka massa strunt.

kommentar: helt crazy paraply slagsmål. Ett udda ämne att föra på tal här på bloggen. 


Denna bild är ju faktiskt en favorit trots allt! Strike a Sanne-pose!

2009-01-21 @ 20:30:25 Hör ett skrik och öppnar ögonen, bilen börjar slira runt, runt och helt plötsligt ser jag hur vi åker utför bilvägskanten, hann inte tänka just då. Bilen börjar "studsa" och volta. 3 gånger var det som jag och Gunilla kommer ihåg.
Kommentar: Oh shit.. chocken efter det var helt sinnessjuk. Nu känner man väl mest glädje för att jag fortfarande kan gå, dansa och leva.
Annan persons kommentar: jag kan inte fatta det :( blir så ledsen när jag läser detta, får ont i magen. det ska inte behöva hände dej daniel! Men du klarade detta och jag finns här om du vill prata, när som helst <3


 Man har ju världens finaste vänner som bryr sig. Happy, och de vännerna läser för det mesta min blogg också, haha. Nej, but seriously, det här inlägget känns som en hållpunkt där jag kunnat gå tillbaks och se tidigare händelser. Frågan är när jag kommer ha en sådan nästa gång. När jag firar det 500:de inlägget? Maybe.

Knarka knark och droga droger - bör du göra om du inte är en banan.
Kommentar: Haha, vafan är det för topic till ett inlägg egentligen? Fan vad flum.

 Chill krök hos Mischa. Bilden säger mycket självt.


 

2009-02-04 @ 23:19:32 Nu är jag alltså på Klostergården, Nordanvägen 3C, och bara ligger och tar det chill as they say.
Var på upptäcktsfärd innan när jag hade åkt buss ner hit. Hittade ett par intressanta saker.
Bland annat ett Coop, ett Netto och ett bageri. Alla var samlade på en och samma plats.
Kommentar: Ha-ha-ha, sån bananig text där jag var fruktansvärt stolt över att ha hittat en närliggande butik. Applåder och busvisslingar till D.

 Den här bloggvideon efterlystes av några läsare för ett tag sedan så det är bara att njuta av Stockholmsk-wannabe-skånska! Haha.

2009-02-10 @ 23:05:33 Tänkte börja dra mig nu för jag märker att inlägget tappar sin charm, om det nu har/ har haft det.
Kommentar: Oooh, jaaa, så många gånger som jag känner så när jag bloggar.


2009-02-20 @ 01:58:07 Postat av: hanna,

fuck you för att du la ut en sånn hemsk bild på mig. Jag undrar hur du fick tag i den, om du nu inte har suttit och kollat igenom alla mina bilder. Något som du vet om att du inte får.
Annars godtas din urtsäkt otroligt nog :P
Kommentar: HELL YEAH, FUCK YEAH, lil'sis tolerans ligger verkligen på zero.

Kan berätta det att skolan är igång igen. Jag var fett pepp på allt. Och hela veckan har varit complete! Känner mig nästan skoltrött redan, haha. Fast jag vill iochförsig vara mycket i skolan. Men ja, jag är trött och den här helgen blir verkligen välbehövlig. Ettorna är små och roliga. Vet att vi ansågs vara många och små när vi gick i ettan men helt ärligt. Dessa är ju extrema. HAPPYFACE!


Mitt all-time-favorite inlägg hittills är Boli-blogg inlägget där denna bilden kommer från.
Länk till detta: http://danneep.blogg.se/2009/march/utkast-take-me.html#comment


2009-03-01 @ 20:57:14 Hade världens sjukaste dröm inatt. Jag var på en jätte jätte fest. Och huset var så jävla stort. Trädgården hade två sidor (som en vanlig trädgård har dårrå). Och baksidan var en stor fet fotbollsplan. Var säkert hundratals människor där med drinkar samtidigt som de spelade fotboll. Helt plötsligt kommer Ronja, min gode vän från klassen då alltså, och börjar skrika. Världens bråk mellan henne och mig utbryter och jag slår henne med min drink. Haha, och hon slår tillbaks fast med en stor väska.
Kommentar: HAHA, antingen tolkar man det som att jag har kinkydrömmar om att slåss med drinkar eller så är det bara ännu ett av dröm-fenomenen.

2009-03-02 @ 23:03:13 "Kajsas trosa blå och röd, synen av dem blir din död!"
Kommentar: Haha, min ramsa till Kotten. Så klockren!
Annan persons kommentarHAHAHA! kajsas trosa blå och röd, synen av dem blir din död! tjalalala. varför läser alla din blogg men inte min!? ;) darling, that´s inte rättvist, vettu!
Jag ska hälsa på jättemycket superofta när du har flyttat in så att du kan få ostpaj med ägg i!!!!

"skau vi käiga fidda ti midda" - Daniel&Elin Berg.

2009-04-06 @ 01:55:45 Idag, åkte jag inte till Lund för att kolla på de sökande till min skola. Iallafall de som sökte dansinriktningen. Fanns många trevliga människor där och även en del mindre trevliga. Hursomhelst var det roligt att se.
Var även åtta sökande killar där vilket förvånade mig då jag hört att det skulle vara fyra bara.
Kommentar: Jahapp, och numera är de alltså åtta killar i dansettan också. Schnice!

 Favoritmusikklippet.

Ett annat favoritklipp är absolut "Media-Kåt"-inlägget. http://danneep.blogg.se/2009/april/media-kat.html#comment

Ska försöka uppdatera Hurtighets-tävlings ställningen nu.
Anna får 6 poäng för att hon i helgen cyklade till och från Malmö med utgångspunkt i Lund.
Jag får 2 poäng för att jag bakade en paj med Sarah i söndags vilket inte händer ofta precis.

Ställningen är:  Anna: 9 poäng
                            Daniel (jag): 4 poäng

Fan att jag ligger så långt efter. Måste kämpa mig ikapp nu!

Kommentar: Nu när det hundronde inlägget kommer vara färdigt blir det förmodligen dags att ta tag i den här hurtighets-tävlingen igen.
It'll be fun.

Det här är värt att läsa för det är hela påskens triumf enligt mig!
En annan anledning till att jag inte tycker om det här med påsk och påskrundan är att det kommer massa turister till Kivik. Så igår när jag skulle cykla upp till min fash och det var en barnfamilj framför mig så var jag ganska ohövlig och sa: Om ni skulle vilja vara vänliga och flytta på er så att jag kan komma fram utan att cykla på er så skulle jag vara HEMSKT tacksam...
Inte tusan hörde dem mig då deras ungar var gnälliga och allmänt dryga så jag "råkade" cykla in i en av dem.
Fast det var den som var äldsta ungen så jag tror det gick bra men jag fick iallafall min vilja igenom och de flyttade på sina heligheter
Kommentar: Elakaste blogginlägget?

2009-06-29 @ 20:18:28I morgon är det fler avsnitt av So You Think You Can Dance säsong 5. Så galet bra serie. Kvalité och inte lika crappy som Idol och Talang m.fl.
Favoriten hittills är Kupono Aweau. Och jag gillar även den blonda som ser ut som en rysk hora, hmm.. vad heter hon nu igen... KAYLA RADOMSKI! Så var det ja.
Kommentar: Programmet som förgyller mina/dansarnas somrar.

 Från den roliga utflykten till Stenshuvud med Dans+Musikal08.
Inlägget som bilden kommer från är från begravningstråkiga inlägget där jag skrev som en nyhets rapportör.

2009-07-06 @ 16:24:47
Pappa: åh.. det var ju... fint.. heh.
Gunilla:.. ja,men. Det blev ju rätt bra.
Mamma: SNYGGT HÅR DANIEL! Passar dig bättre.
Ida: Jag blev faktiskt riktigt nöjd!
Emma: VAFAN HAR DU GJORT MED HÅRET?!?!
Kommentar: Vafan, dissa inte mitt nya fina hår. Hohohohoho!!! BANANANAS!!!

2009-07-20 @ 20:48:15 Tibertansk Spaniel eller Slow Loris?      
Kommentar: Gott folk. Majoriteten valde Slow Loris till favoritdjuret. Hell yeah!


Postat av: sarah

hahah så rolig du är dannebanan
Kommentar: och det är du också papaya-bitch! www.dansarah.blogg,se

 Första blogg-layouten.

Då var mitt/vårt firande av hundronde inlägget klart. Tyckte jag fick med det jag själv uppskattade mest. Yes!
Nu dröjer det ett jävligt långt tag innan det blir ett liknande inlägg igen, haha. Oh yes, tack för mig!

Mer updates are about to come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0